torsdag 19 maj 2016

Allt närmar sig!


Om två dagar släpps min första roman! Min debut. Hurra!!!

Här finns länkar, om någon vill kika och/eller beställa:

Bokus
Adlibris
CDON

Någon kanske känner att ett signerat ex är ett måste och då går det bra att skriva en kommentar här i bloggen eller maila på agnetav(a)yahoo(.)se. 200:- + frakt 35:-


På onsdag blir det releaseparty i (reklambyrån) Momentums fina lokaler, centralt i Göteborg, med bubbel och snittar. Det ska bli så mysigt! Om det är någon som har lust att komma - lämna en kommentar eller maila, så återkommer jag med info.

Kvällen efter ska jag hålla ett författarsamtal på kulturhuset. Det ska bli jättekul, men läskigt ... jag tycker att det är jobbigt att prata inför folk, men det borde inte vara så svårt den här gången, jag vet ju vad jag ska prata om - mig själv och boken.


Två intervjuer för lokaltidningar har det blivit också, och det ska bli jättespännande att läsa. Se vad det var jag sa, eller inte sa.

Jag försöker njuta av mina 15 minuter i rampljuset. Snart slocknar lampan och jag kommer vara glömd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar