tisdag 8 februari 2011

Jag skriver

Idag har jag fått ihop 469 ord. Det är så himla kul att skriva just nu. Det känns bra och jag har ett flow just idag. Hoppas det håller i sig även i morgon. Det som är lite jobbigt är att min arm är trött. Det har blivit lite mycket på sistone, plankan på corepasset är väl inte det bästa för en otränad arm med en dum armbåge.

Men jag tar skrivandet i omgångar; jag vilar, töjer och stretchar armen och så kör jag på lite igen.

Tänk om jag faktiskt kunde få ihop till en roman? *drömmer* I nuläget är det väl som en novell i storlek, men utan början och utan slut då. Men om jag får ha flowet kvar kanske det kan komma också. Då krävs det förstås att jag avslutar det här inlägget och återgår till Word igen. Så hejdå då.
   .

16 kommentarer:

  1. Duktiga du! Härligt att höra! Och härligt med flow. Skulle som sagt behöva lite sånt idag..... ¤%&/ teknik!

    SvaraRadera
  2. Toppen! Önskar jag vore lika ambitiös! Jag tror jag ska börja med bokskrivningspass, inskrivna i kalendern. Annars gör jag bara massa annan skit.

    SvaraRadera
  3. Så roligt att du har skrivlust!
    Klart det kommer att bli en roman! Du verkar vara den envisa sorten som inte ger upp i första taget.
    Håller tummarna för dig.
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Vad härligt! Varje ord gör att du kommer närmare ett färdigt manus :)

    SvaraRadera
  5. Vad skoj att du har ett flow nu.

    SvaraRadera
  6. Återgå till word, det låter skönt.

    SvaraRadera
  7. Starkt jobbat!

    Det är bara att försöka passa på när flowet är igång, sen filura lite och skriva så fort du är på G.

    Fast det ska visst vara bra att sätta sig för att skriva även om man inte kan, men så funkar inte jag.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  8. heja, heja! Jag minns inte ens hur det kändes att ha flow. Njut medan det varar.

    SvaraRadera
  9. Åh så härligt. Jätteglad för dig. Skriv skriv skriv. Njut njut njut.

    Jag kommer läsa din bok och ge bort den till alla jag känner i julklapp. :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  10. Heja dig! Bra gjort. Hoppas morgondagen ger samma resultat.

    SvaraRadera
  11. Kämpa på!!! Jag har drömt om att skriva mer ibland också men har inte rätta tålamodet...
    Är säker på att du fixar det!!!
    GOGOGO!;)

    SvaraRadera