måndag 7 juli 2014

Det är semester nu

När vill semesterkänslan infinna sig? Tycker jag är upp i varv mest hela tiden. Inte har jag kommit igång med redigeringsvändan heller. Tror att det är prestationsångesten som hindrar mig … förutom att det varit kalas i dagarna många, de senaste dygnen.

Just do it. Eller?

I morse kändes det så svårt med skrivandet att jag övervägde att börja om. Men det ska jag inte. Den här ska bli klar, det har jag högtidligt lovat mig själv och min omvärld. Kanske lär jag mig något bra på vägen.
.

3 kommentarer:

  1. Klart du gör! På't bara! :)Pepp pepp.

    SvaraRadera
  2. Det borde finnas kurser i att sluta skjuta upp saker. Fast den skulle man förstås glömma att anmäla sig till innan anmälningstiden gått ut...

    SvaraRadera
  3. Kati: Tack för pepp! :)

    Åsa: :)

    Den där tjockisen: Det skulle man garanterat missa att anmäla sig till i tid!

    SvaraRadera