söndag 19 februari 2017

Borta bra, hemma ... bäst?

Efter en underbar vecka i vackra Norge är vi nu tillbaka hemma i ett grådassigt Göteborg igen. Landvetter, om vi ska vara exakta. Det enda positiva är att vårfåglarna kvittrar.

I fem dagar har jag åkt längdskidor uppe på fjället. Vita vidder. Gnistrande snö. Blå himmel. Fantastiska skidspår. Och en kropp som har hållit hela vägen. Helt underbart! (Ändå är jag inte fulltankad med positiv energi. Den försvann lika fort som den kom. Eller så var det dimman på vägen hem som åt upp den. Eller det faktum att ena dottern ev har halsfluss, och jag är livrädd att bli smittad knappt två veckor innan London-resan.)

Jag återkommer med härliga bilder! 

1 kommentar:

  1. Härligt när kroppen håller och är med på noterna. Önskar verkligen att min oxå kunde göra det....
    Ser fram emot lite bilder och hoppas verkligen du inte blir sjuk innan London!

    SvaraRadera