fredag 28 april 2017

Vila vila vila

Gårdagen var jättejobbig, på flera plan, och jag fick naturligtvis huvudvärk på eftermiddagen.
Som hänger i även idag. Den typen av värk som vanliga tabletter inte rår på. Dessutom har jag ont i halsen. Stannar således hemma från jobbet och känner mig som värsta svikaren och skolkaren.

Jag orkar inte ... orkar inte med mig själv och mitt behov av att vara så himla duktig jämt. (Jag kan inte förändra världen, hur gärna jag än vill.)

Orkar inte heller med att jag alltid alltid alltid drar på mig infektioner när jag kommer igång och tränar. Duktig flicka även där, som bara måååååste bli vältränad direkt. Trots att jag vet att det är viktigt att tänka långsiktigt. Suck. Suck. SUCK!


Nu ska jag göra mig en kopp kaffe till.

1 kommentar:

  1. En dag i taget och en sak i taget.
    Lyssna på din kropp.

    Hoppas att du får en fin Valborg.

    SvaraRadera