lördag 14 april 2018

Packlista och provpackning

Om en vecka befinner jag mig i London igen. Äntligen!

Packlistan består i nuläget av sneakers, leggings, strumpbyxor och tre klänningar ... kanske fyra. Samt Oyster card, A-Z, pass och adapter.

Vad behöver jag mer? Underkläder såklart och toalettartiklar. Och så handväskan med dess självklara innehåll.

Det svåra är att veta vilken jacka eller kappa jag ska ha. På fredagen ser det ut att vara 20° men lördag och söndag betydligt kallare. Klarar jag mig med min trenchcoat eller ska jag ta min varmare yllekappa? Bra fråga, mycket bra fråga.

Och, om det blir kallt, ska jag då ha vanliga långbyxor eller jeans? Och vad ska jag ha upptill i så fall? Hmm ... hmm ...

Angenämt huvudbry den här helgen. ❤️

3 kommentarer:

  1. Åh vad härligt!
    Jag skulle säga du klarar dig med Trench men ha en extra tröja kofta du kan ha under.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror jag tar jeansjacka och poncho istället. Då garderar jag mig för både värme och kyla. :)

      Radera
  2. Hoppas du hade det fint i London. En favoritstad :)

    SvaraRadera