söndag 24 maj 2020

Och träningen då?

I tisdags körde jag mitt första träningspass enligt schemat. Uppvärmning i 10 minuter (promenad) och sedan 2 min promenad, 2 min lätt löpning - i 20 minuter.

Medan jag körde detta pratade jag i telefon med min syster, så det gick inte särskilt fort.

Sedan promenerade jag hem, nöjd med mig själv.

I torsdags lät jag bli att springa och körde istället rehab och mage på fredagen. Tror att min baksida mår bra av att smyga igång löpningen så försiktigt som möjligt.

Igår, lördag, körde jag enligt schemat igen, men den här gången startade jag med löpning efter uppvärmingen, förra gången började jag med promenad.

Även igår pratade jag med syrran.

Kroppen kändes helt okej, förutom lite ovan vid löpning.

Idag har jag tränat rörlighet och yoga move. På tisdag kör jag enligt schemat igen. Hoppas kroppen håller för det här, skulle vara så härligt att kunna löpträna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar