tisdag 28 september 2010

Spa-ljus. Och babbel

Det står nu i badrumsfönstret och sprider avslappnande doft. Hoppas jag.

Själv har jag precis ätit lite fil och musli. Och funderar på om inte detta blir blogghistoriens bästa inlägg.

Just det. Jag har fått två awarder idag! Två! Så himla kul. Mer om det i morgon. Kan inte länka från telefonen. Det är knappt att jag kan blogga ens. Feltryckningar hela tiden. Hur gör folk med feta fingrar?

Jag har kommit på att jag missbrukar utropstecken. Så gott som hela tiden ju. Är inte det rätt jobbigt att läsa mina inlägg? När de är fullproppade! Med såna här! Hela! Jäkla! Tiden!

Ok. Dags att sova tror jag. Utan drömmar om halvnaken 20-åring vars mage jag skulle pussa hela tiden. Tack.

4 kommentarer:

  1. Nä det är svårt från mobilen, jag läser bloggar därifrån men kommenterar helst från en dator :S

    Ha en fortsatt mysig kväll!

    SvaraRadera
  2. Åh! Vad roligt! 2! Awarder!!!!

    Jag har inte tänkt på "!"... men jag vet vad du menar... jag missbrukar"..." (tre punkter) HELA TIDEN!
    Tror jag vill visa att här är det paus...

    SvaraRadera
  3. Om du missbrukar !, som jag iofs inte tänkt på så missbrukar jag ..., tillsammans, kan det ju bli nån slags, teckenbalans...
    Eller...

    SvaraRadera
  4. Jag använder också ! mycket. Har tänkt på det, men tycker att det liksom förstärker det man skriver. Känns svårt att inte använda !, så nu här kommer dom!!!!!

    SvaraRadera