fredag 8 juli 2011

Tiden rusar när man har kul

Maken och jag har spelat Ticket to ride hela kvällen. På varsin iPad. Och jag vill bara fortsätta spela! Jag har förlorat ca nio av tio gånger, ganska precis tror jag. Skitsur blir jag varje gång han vinner, men det är så förbannat roligt att jag bara vill spela mer. Och mer. Och mer. Nu längtar jag tills frukosten i morgon. Vi kommer sitta och äta och spela samtidigt. Det är inte bra det här. Jag som verkligen vill ha ett städat hem.

Tilläggas bör: jag har dammsugit nedervåningen och trappan och hallen uppe. Halleluja vad jag är duktig. Och så har jag powerwalkat i lite drygt 20 minuter. Har en ny stegräknare och då är det kul att gå. Nu motvilligt sova.
       .

3 kommentarer:

  1. Spel är kul :)
    Är du nöjd med din Ipad, min dottra funderar på o köpa en:
    Kram

    SvaraRadera
  2. haha låter som underbar semesterunderhållning! :D

    SvaraRadera
  3. Anna: Nja.. jag tycker den är väldigt smidig att surfa på, men inte att skriva mail eller blogginlägg, då föredrar jag datorn.

    Malla: Helt perfekt en regnig dag!

    SvaraRadera