söndag 7 maj 2017

Skrivarfunderingar

En relationsnovell ligger hos lektör för tillfället. Jag är spänd på vad jag får för feedback. Vet inte om det är min grej att skriva noveller, men det verkar kul. Det ger större utrymme för experiment. (Tror jag.)

Vill nog skriva en roman till också. Men det är ett krävande jobb. Inte minst när den kommit ut ...

Det är så mycket jag vill göra och testa, men så himla lite tid - eller snarare ork kanske. Har så lite energi.

Men jag ska nog ta tag i skrivandet igen. Påbörjade ju ett manus, som jag i nuläget inte vet om det blir en fullång roman eller om det blir en kortroman.

Ska bara uppbåda ork.

1 kommentar:

  1. Tänkte skriva en bra och peppande kommentar här men suddgummit är hela tiden framme. Så "Hej" får det bli, och ha en fin söndag! :)

    SvaraRadera