fredag 10 augusti 2018

Sommaren går mot sitt slut

Idag har det blåst rejält här, och regnat lite. Temperaturen ligger på ca 18-19 grader.

För min del får det gärna hålla sig så, men också komma rejält med regn. Vi har vattenbrist i kommunen och träd och buskar slokar. Det är inte roligt med extrem värme.

Som tur är har vi gott om vatten i egna brunnen i Småland, men det hjälper ju inte när vi är i "stan".

Sedan jag bloggade senast har jag orkat med flera löppass, varav två på över 6 km! (6,7 resp 6,3) Det var flera år sedan jag orkade springa den distansen. Jag satsar på att orka springa 7 km på söndag. (Men orkar inte kroppen får det vara - det är den som bestämmer. Knän och höfter har känt av lite obehag.)

Igår blev det ett jättejobbigt BootyMove (rumpa/lår) äntligen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar