fredag 9 november 2018

Snart helg! Snart snart snart

Vår årliga tjejhelg står äntligen för dörren!

När året är som mörkast, gråast och mest meningslöst dyker den upp som ett hoppingivande glädjeskutt med massor av prat, minnen och skratt.

I år är helgen koncentrerad till endast en natt (vilket inte gör en hemmasittare som jag någonting) och vi ska träffas på torget i Skövde för att först hitta och enas om ett trevligt lunchställe att äta på. Sedan blir det olika aktiviteter vid hotellet. Några vill orientera, någon annan vill och kan inte springa (jag) och får istället nöja sig med en promenad.

Blir jag ensam om att vilja promenera hänger jag nog på hotellets gym istället. Har några muskler som skulle behöva tränas ...

Sedan blir det spa! Åh herregud så skönt.

På kvällen blir det middag och häng i sviten. Prat och skratt, minnen och skratt, mer prat och mer skratt. Herregud vad jag behöver detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar