onsdag 18 september 2024

Slarvmaja!

Jag hade inte jättemånga sidor kvar att gå igenom av manuset för att skriva ner alla kapitel/scener, när jag tappade bort lappen! Spårlöst försvunnen. Och jag har letat. Maken har också letat. Vi har till och med lyft och kollat under och bakom kuddarna i soffan. Spårlöst försvunnen.

Var kan jag ha lagt den? Har bara suttit vid köksbordet och i sofforna, så logiskt sett borde den ligga där någonstans. Om det inte vore för att jag är lite ologisk när "jag lägger detta här så länge, det kommer jag ihåg ..." Yeah, right!!

Så nu är jag i valet och kvalet, fortsätta leta eller börja om från början. Tidsödande båda sakerna. Och energikrävande eftersom jag blir så himla arg på mig själv. Hur svårt är det att hålla lite ordning? HUR?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar