fredag 7 maj 2010

Idag barn...

Fredag! *klapp klapp klapp*
Fredag! *klapp klapp klapp*

7 kommentarer:

  1. JA! Så känner jag också!
    Fredag! *klapp klapp klapp*

    SvaraRadera
  2. Ja, klapp klapp, jag har jobbat MYCKET i veckan men idag är jag leeedig klapp:)

    Har knappt hunnit med att läsa bloggar så nu ska kika på hur det gick för dig på vernissagen! Återkommer!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej igen, nu har jag läst!
    Men guuuud sååååå kul att ALLT blev lyckat!!
    Vilken bekräftelse att få tre sålda så snabbt!
    Hoppas du fick (svin) mycket pengar så du kan köpa många Champagne flaskor nu till helgen!
    Och kanske nått också till barnen;)
    Grattis till en lyckad vernissage!!
    Jag blir glad för din skull:D
    Kram

    SvaraRadera
  4. Gafflan: Behövs liksom inga ord!

    Eva: Tack snälla snälla!

    SvaraRadera
  5. Eftersom jag har ledig helg...så kan jag inget annat än att instämma..
    Fredag!!! *klapp,klapp,klapp*

    SvaraRadera