lördag 1 maj 2010

Vernissage avklarad!

Åh, vilken bra dag!

Återkommer och uppdaterar inläget när jag kommer hem, men åh
alltså, vad roligt det har varit!

Jag kände mig utvilad när klockan ringde och jag skuttade in i duschen; på med kläder och fixa håret hjälpligt, frukost, kaffe, packa ner det sista (den kylda drycken!) och så iväg till Hönö. I en mer laglydig hastighet än kvällen innan.

Vid tjugo över tio var vi på plats och fixade i ordning tilltugg och glas och när klockan var tolv kom de första besökarna. Det var en salig blandning av kompisar och bekanta och även en hel del ortsbefolkning. Tre tavlor blev sålda under dagen. I skrivande stund (måndag) vet jag inte om det är några fler som blivit sålda, det återstår att se på fredag.

Jag fick en massa fina blommor och buketter och massor av beröm!

Himla roligt att träffa bloggvännen Annika igen! Hon har skrivit ett inlägg, med bilder, från min vernissage, spana gärna in hennes inlägg här!



2 kommentarer:

  1. Låter härligt. Grattis!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att höra, Agneta!!
    Väntar med spänning på en fullständig rapport!
    Kram och Grattis! :)

    SvaraRadera