onsdag 1 december 2010

Låt se nu vad jag har fått gjort:

Tvättat och hängt tvätt. Vikt tvätt har jag ännu inte gjort, men ska... Gaaaah! Varför är det så tråkigt att vika tvätt?

Skurat en toalett, ett handfatt (lite halvdant bara) och en spegel (inte heller jättebra - vad är det med mig?)

Dödat (mosat, fullständigt krossat och med golvet jämnat) en stor och jättekonstig - förmodligen livsfarlig - spindel. Vad är det med spindlar i mitt hem? Tar de aldrig slut? Vad har jag gjort för ont?

Fikat med lilla febriga snosisen.

Varit ute och frusit en stund i solskenet.

Fixat mat till barnen.

Hetsätit en påse Gott & Blandat.

Kört sonen till fotbollsträning (inomhusträning). Måste komma ihåg att hämta honom också.

Nu pausar jag i soffan med skidskytte på tv. Om 45 minuter måste jag åka för att hämta fotbollskillen.

Undrar när jag ska ha lust att hinna röja..?
   .

1 kommentar: