tisdag 24 juli 2012

Och sommaren kom

Om så bara för en dag eller två. Idag har det varit 27 grader och inte ett moln. Underbart!

Men jag badade inte. 22 grader var inte tillräckligt varmt. Vi får se, kanske badar jag i morgon.

Vi tömde storstugan idag, på det som skulle skänkas till Erikshjälpen. Återstår tre säckar med skrot. Och våra saker. Det ska möbleras om. Och målas. Men det tar vi en annan dag. Eller ett annat år.

I morgon ska vi bara vara lediga. Jag ska raka mig under armarna, så att jag kan gå i bikini utan att se ut som en grottmänniska.

Kanske badar jag i morgon. Kanske låter jag bli.

3 kommentarer:

  1. Tror att ordet Kanske är det mest använda ordet under semestern. Det är så himla bra! Kanske jag vill.

    SvaraRadera
  2. Låter som om ni har det underbart!

    SvaraRadera
  3. Singelm, Kanske ör bra!

    Renée, det har vi!

    SvaraRadera