torsdag 5 februari 2015

Det blir en vända till ...

Manus 3 ska redigeras igen. Och arbetas med ordentligt.

Lektören kom med sitt utlåtande i förrgår. Jag läste det på jobbet. Började storgråta! Det var så fint beröm att jag blev helt … helt tagen! Och glad och stolt och mallig och förvånad!

Visst, massor med kritik också, konstruktiv kritik, och mängder med förslag till förändringar och förbättringar (hur i hela friden ska jag orka det?) Men det var berömmet som gjorde min dag! Min vecka! Min vår! Och det är det - berömmet - jag går omkring och njuter av just nu. Förtränger att jag har massor med jobb framför mig.


6 kommentarer:

  1. Så härligt! Njut av berömmet och ta tag i ändringarna sen, du orkar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det gör jag kanske … måste orka, om inte annat!

      Radera
  2. Grymt. Grattis. Kämpa, Agneta!!

    SvaraRadera
  3. Åh så roligt! Bravo! Klart du orkar, nära nu! Heja dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns kul! Och lite jobbigt, och svårt … :)

      Radera