söndag 1 februari 2015

Lite Feng Shui kanske?

Arbetsrummet ser ut som hej kom och hjälp mig efter att jag tömde en stor kartong på dess innehåll, rakt ut på golvet. (Kartongen behövde mina föräldrar som flyttar i helgen.) Där var inte direkt välstädat innan. Om man säger så.

Likaså, i klädkammaren uppe behöver också röjas en del. Där får man flytta ut saker i hallen för att ens kunna ta ett kliv in över tröskeln.

Jag tror att om jag kör lite Rensa i röran med feng shui, så kommer mitt liv bli lite lättare och trevligare. Och huset kommer bli betydligt mindre rörigt.

(Och jag behöver lite Feng Shui i mitt liv just nu!)


3 kommentarer:

  1. Jag skulle verkligen också behöva rensa i röran. Har du något tips på hur man orkar ta tag i det? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland får man bara bestämma sig eller tvinga sig att göra tråkiga saker. Tänka på hur bra och skönt det känns efteråt.

      Radera
  2. Jag behöver städa i mitt HarryPotter-rum

    SvaraRadera