måndag 12 december 2016

Några av alla röster om Tills något annat tar vid

Klicka gärna på länkarna för att läsa hela recensionen. 

Tills något annat tar vid är Agneta Vorbergs debutroman och en bra sådan. Det är en snabbläst och trovärdig relationsroman. Boken har ett snyggt omslag och jag vill gärna läsa mera av samma författare.
Bokpool


En jättefin relationsroman om vänskap, kärlek och tankar kring hur vi vill leva våra liv. Tills något annat tar vid fängslar och det är svårt att lägga bort boken. Jag vill hela tiden veta fortsättningen. En lysande debut och jag ser redan fram emot Agnetas nästa roman! 
Boklusens bokblogg

Boken var lättläst, läsvärd, trovärdig, snabbläst, bra skriven, och hade ett skönt läsflit. 
Britt-Marie Kullin Boktipset


En riktig feelgoodpärla
Ninas corner


En salig blandning som tillsammans utgör en väldigt bra bok!
Moas bokhylla


En lättläst, intressant, underhållande och välskriven bok.
Neras bokrecensioner


Bommelin


Allt behöver inte vara politiskt, smart, fantastiskt eller intressant. Den här romanen påminner mycket om det jag läst tidigare av Denise Rudberg.
Läsenär


4 kommentarer:

  1. Härliga recensioner. Skäms lite och erkänner att jag inte läst den men ska genast beställa hem den.

    SvaraRadera