måndag 5 december 2016

Tillbaka till vardagen igen

Helgen har varit både lugn och festfylld! I fredags var det diplomering (nervpirrigt!) och på kvällen var vi ett gäng kursvänner som gick ut och firade att vi var klara. Det blev väldigt trevligt och roligt, och ganska sent.

På lördagen var det konstutställning, en tur till Allum och ny fest på kvällen. Även den väldigt rolig och ännu senare än kvällen före. Men så himla kul!

Igår tog festandet ut sin rätt. Eller sömnbristen snarare. Jag mådde bra, men var så himla dödens trött. Och lite huvudvärk såklart, det följer alltid med för lite sömn. Så jag låg i sängen nästan hela dagen och sov och läste. Skönt, men slöseri med tid ...

Idag är jag pigg och ska ta igen lite av allt jag prioriterade bort igår: tvätta, byta gardiner, städa. Och förstås skriva.

Manus 2 mäter nu 40600 ord och det känns äntligen roligt att skriva igen. (De får gärna ringa från en skola jag hört av mig till och säga att de vill ha mig som vikarie. Det får de väldigt gärna göra.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar