torsdag 28 december 2023

Feng shui skulle behövas

För första gången på många år är jag inte långledig över jul och nyår, utan nu är det vardag igen för mig. Hur det blir med jobb idag vet jag inte än ... Har inte bestämt mig för om jag behöver ha en dag ledigt idag (det behöver jag) eller om jag vill jobba (det vill jag). Om jag ens behövs idag? De kanske har hittat någon annan som tar eftermiddagen.

Känner mig rätt sliten ... det tar på krafterna att dels vara ny på jobbet, dels jobba sena kvällar. För drygt två månader sedan var jag inte ens vaken kl 23!

Jag behöver städa lite här hemma. Arbetsrummet och tvättstugan är två ställen som ser för...liga ut. Men orka ...

Skulle behöva lägga några timmar på manuset också. Har lite idéer som kanske ska förverkligas. Har även stor vånda, så vi får se.

Som sagt, skulle behöva lite Feng shui, både här och där i mitt liv och mitt hem! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar