onsdag 26 januari 2011

Jag är nog veligheten själv

Nu har jag bokat träningspass, och bokat av. Bokat nya och bokat igen. Och bokat av. Velpotta!

Nu lutar det åt att jag ger mig ut och springer lite senare idag. Eller så blir jag kvar hemma. Spännande dag det här blir! Träning eller inte träning. Mitt lata stycke.

Det lutar åt fika med syster som också är hemma idag. Eller så pluggar hon.

Själv har jag skickat en liten jobbansökan, för skojs skull. Inget drömjobb, men åtminstone får jag annat att tänka på än rövhålet strulet på jobbet en liten stund.

Nu ringde syrran, bjöd på lunch. Got to go!
.

3 kommentarer:

  1. Jag som skulle peppa dig att ge dig ut och springa!
    Hoppas lunchen smakade.

    SvaraRadera
  2. Ett inställt träningspass är också ett träningspass. Det är i alla fall min filosofi.

    SvaraRadera
  3. 4U2: Lycka till.... att få ut den här lata kroppen?!

    Tjockis: Det där låter rätt bra i mina öron.

    SvaraRadera