fredag 21 januari 2011

Sådärja

En förmddagsfka bestående av två små tårtbtar och en Snckers. Too much sugar kan jag meddela. *svettpärlor  pannan*

Som n ser så har mtt  slutat fungera. Bokstaven mellan u och o på tangentbordet alltså. Hmla rrterande.

Men jag jobbar på precs som vanlgt och låssas som ngentng. Får se om folk börjar rnga och undra vad  hela frden jag sysslar med. Hhhh, (fnss).

Om en tmme är det lunch, och om fyra tmmar ska jag åka hem. Flexar ut en tmme tdgare dag.

Okej. Nu får det vara färdgtramsat med mtt -lösa tangentbordet. Jag ska ta och slå på det!!!
    .

5 kommentarer:

  1. Mitt F har börjat leva sittf eget liv... Det hoppar fram när det känner för det...

    SvaraRadera
  2. Tårtbitar och godis är ju inte precis hälsomat!
    Det går att läsa vad du skriver ändå. tydligen så kan man vara utan vissa bokstäver!

    SvaraRadera
  3. coolt.. det går ju att läsa perfa ändå trots att I saknas! :D

    SvaraRadera
  4. Glömde ju (och hann inte) berätta att jag fixade i:et! Jag vände uppochner på tangentbordet och hällde ut lite smulor och bös. Sen strulade ä och e men till slut fick jag ut allt!

    SvaraRadera
  5. Det är till att äta framför datan... förstår. =)
    Det gör jag också. Finns inget bättre!

    Önskar dig en glad lördag. Kram.

    SvaraRadera