fredag 14 januari 2011

Syns min text tro (mutter)

Undrar om det här inlägget syns? För jag syns inte IRL tydligen. Personalchefen gick förbi precis, två gånger, och såg mig inte en enda gång, sekunden senare gick han förbi kollegan och hälsade på henne. Men jag är van, han brukar inte se mig.

En text som inte verkar synas är den jag skickat iväg för respons. Noll respons what so ever.

Fy fasiken vad trött man kan bli. Men det finns andra som ser mig, och de betyder mer för mig, så jag fokuserar på det. Nu ska jag ta en liten macka och få upp mitt blodsocker lite. Kanske en kopp uppiggande ginseng-te.
   .

3 kommentarer:

  1. Jag ser dig. Och gillar verkligen att komma in hit och läsa. bara så du vet. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag ser och läser:)!
    Jädrans chef, säger jag bara!!
    Min sambo hade en chef för några år sedan som ALDRIG sa nått till sin personal??!!
    Inte ens efter att man varit bort på semester några veckor????!!!
    Pratade en KORT stund under de sk. medarbetarsamtalen. Man undrar ju hur en del får sin tjänst??

    Självklart ser andra dig och ha nu en mysig helg! (jag ska jobba hela helgen)
    Kram Eva

    SvaraRadera