söndag 9 december 2012

Nu kör vi!

Efter en mysig och skön kväll igår med tacos, vin, godis och en halvdålig men lite småmysig film och en god natts sömn blir det nu en kopp kaffe och några tag med min roman. Sen blir det frukost, men jag låter sonen och hans kompis äta först.

Jag har bestämt mig för att sluta fundera över småsaker i texten i detta skede och ge sjutton i att gå in och peta i detaljer, jag får ta det sen! Jag kommer aldrig att bli klar om jag håller på som jag gör nu!

Här blåser det idag och ska komma snö, jag hoppas vi slipper det oväder som väntas dra in över Skåne och Halland.

Kan det inte bara få vara vitt och ljuvligt i ett par månader? Det behöver väl inte blåsa, vara halt och bli kaos?
.

2 kommentarer:

  1. Härligt! Ha en bra skrivdag! :)

    SvaraRadera
  2. Det är nog helt rätt att inte tänka så mycket utan bara att skriva. Men det är ju så svårt att inte blicka tillbaka och börja peta fast man inte borde.

    SvaraRadera