lördag 10 maj 2014

En löprunda senare

Huvudvärken är inte helt borta men den blev åtminstone inte sämre efter ett löppass. Tack och lov. Tack och lov också att syrrans klocka visade fel. Enligt hennes pulsklocka med inbyggd gps hade vi sprungit knappt tre km medan min visade på fyra kilometer. Och då hade jag stängt av min medan vi gick upp för mördarbacken. Hon hade sin på.

En sträcka som jag hela tiden trott varit 900 meter (eller i alla fall 800) var enligt henne knappt 600 m. Gaaah. Jag var nära att börja gråta. Tills vi tänkte till lite. Och kom fram till att elljusspåret inte alls är bara två kilometer. Men det tog en stund måste jag tyvärr erkänna.

Efteråt kände vi oss väldigt nöjda med vårt pass. Idag blir det trädgårds- och växthusfix. I morgon får det bli redigeringsfix. Gott så.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar