torsdag 18 september 2014

Still no klocka

Idag är det två veckor sen jag lämnade in klockan för förmodat batteribyte. I förra veckan, på tisdagen skulle klockan vara åter i butiken igen och nej, jag behövde inget kvitto - jag behövde bara uppge mitt telefonnummer när jag hämtade den. Kände mig dum och lite lurad när jag gick därifrån, och nu känner jag ännu mer att jag borde KRÄVT ett kvitto.

Ringde nyss butiken och efterlyste klockan och - naturligtvis - de hittade den inte.
"Vad har du för reparationsnummer?"
Eh. Grrrr. Arrrgghh. Förklarade.
"Jaha … då var det kanske något annat då … vänta ska jag leta igen …"

Klockan finns inte hos butiken och de har ingen aning om var den finns. Hon fick lite uppgifter och skulle göra lite eftersökningar och återkomma. Jag är rätt irriterad just nu.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar