torsdag 13 november 2014

Wohooo! (Resfeber)

I morgon eftermiddag åker vi iväg på vår årliga tjejhelg! I år är vi samtliga tolv tjejer som ska med. Ska bli så himla kul. Vi har känt varandra sen vi var åtta-nio-tio år. En av tjejerna är min syster. Två av tjejerna har jag lekt med sedan väldigt tidiga år eftersom vi bodde nära.


I år ska vi inte bo på hotell i någon stad. Något jag är ganska glad över, även om jag älskar hotellfrukostar ... Rätt skönt att slippa gå på högljudd, skränig lokal.

Vi ska ha myskläder och vardagskläder med oss "den lilla svarta kommer inte behövas i år"- I love myskläder.
Vi kommer vara ute en del - prataprataprata, skrattaskrattaskratta!
Löparkläder, valfritt - måtte jag inte bli förkyld nu! Vill träna ju!
Vi ska ha badkläder med oss - hoppas på badtunna. Hoppashoppashoppas! Eller möjligtvis bastu och bad i hav eller sjö. (Eller riktigt SPA!)
Vi har fått lämna in våra fem favoritlåtar från förr - kommer nog bli en hel del nostalgi! Och kanske lite fuldans (gubevaremig).

Har en känsla av att jag måste göra många knipövningar nu. För vi kommer att fnissa och skratta massor den här helgen. Som alltid när vi ses och pratar gamla (galna) minnen och upplevelser.

Längtar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar