tisdag 19 januari 2016

Jag hade i alla fall tur med vädret!

Det kom massa snö i natt! När jag var uppe på toa vid tretiden hade det kommit mycket redan och det snöade … När jag gick upp strax före sex insåg jag att det skulle bli svårt att hinna till jobbet.

Jag kom inte till jobbet alls. Det gick inga bussar.

När jag äntligen skulle in och jobba på reklambyrån igen. Typiskt. Men det gjorde inte så mycket. Det var inte bara jag som inte kunde ta mig till jobbet, och det blev nog inte särskilt många möten heller. Nya tag i morgon!

En jättestor fördel med en ofrivillig hemmadag: Jag fick redigerat några timmar, och det var oerhört välbehövligt. Nu har den värsta stressen släppt och det är så sköööönt!

Jag har fortfarande en hel del kvar innan jag är färdig, men det känns hanterbart. Livet som författarwannabe känns åter rätt okej. :)


1 kommentar:

  1. Har förstått att det var många i Gbg området som inte kom dit dom ville igår! Som vanligt, kaos när det snöat!
    Kram

    SvaraRadera