tisdag 20 september 2016

Att göra-lista, typ

Ikväll ska jag komma i säng i tid. (Och passa på att läsa kurslitteratur inför måndagen. Gud vad trött jag kommer vara då ...)

I morgon tänkte jag vakna utsövd och pigg och fräsch. Då ska jag plocka fram olika outfits att ha på mig på Bokmässan. Det enda jag har bestämt så här långt är mina illrosa gummiskor. (Måste ha extra bekväma skor nu när jag har den där förbannade hälsporren. Är så trött på den. När försvinner den?!)

Jag ska snygga till naglarna också. (Smörja in nagelbanden och kanske måla dem. Naglarna då.) Och så ska jag bestämma om jag ska ha några smycken utöver ringar och klocka. (Finörhängen? Vilken ring på högerhanden? Armband?)

Och väska. Vad ska jag ha för väska? Eller ska jag stoppa kort och kontanter i bh:n?

Många frågor blir det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar