söndag 4 september 2016

Tillägg till förra inlägget ...

Vill lägga till lite saker till gnället i förra inlägget (länk).

Jag har världens bäste man! Finns ingen som är så bra på att få mig på fötter när jag faller, eller som får mitt dåliga humör att bli bra, eller som ingjuter hopp och framtidstro när jag tvivlar på mig själv och livet.

Dessutom har jag vänner som peppar och stärker.

Vill inte heller verka otacksam när jag får peppande kommentarer här i bloggen, på mail, på messenger mm mm. Tack alla för att ni finns!


Jag är mycket väl medveten om att jag har det oförskämt bra och borde stråla av lycka varje dag. Faktiskt så skäms jag när jag beklagar mig, men kan tyvärr inte hjälpa det. (Dessutom har jag märkt att gnäll och klagomål fungerar lite som Fengh Shui i själen.)


På onsdag börjar mitt gymkort gälla. Då ska jag spinna. Det får fungera som substitut för löpningen som jag inte kan ägna mig åt pga hälsporre. Jag hoppas att det får mitt humör att bli lite jämnare. Träning är så grymt bra. Inte bara för kroppen utan också för själen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar