fredag 2 februari 2024

Fortsättning på förra inlägget

Glömde bort att jag hade fler saker att berätta. Vatten och ingen huvudvärk.

Jag har nog klagat på min huvudvärk några gånger ... och förra veckan bestämde jag mig för att få i mig tillräckligt med vatten, så att jag kunde utesluta att värken berodde på för lite. Jag satte alarm på mobilen och det kändes som att den ringde hela tiden. Och jag drack, och drack, och drack. Inte jättemycket varje gång men kanske 1,5 dl. 

Och jag har inte haft huvudvärk en enda gång! Kanske har det hjälpt till att jag inte har stressat fullt lika mycket på sistone men vattnet har nog haft betydelse. Så jag fortsätter att försöka få i mig. Hur mycket det blir vet jag inte, har inte orkat hålla koll, men det kanske jag försöker räkna ut framöver. Kan vara intressant att veta.

Och om någon anser att det är en myt att vi måste dricka mycket vatten kan jag säga att det är min läkare som sagt åt mig att göra det. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar