fredag 2 februari 2024

Upplärning, vatten och ingen huvudvärk

Förra helgen var det upplärning båda kvällarna. På måndagen fick jag hoppa in med kort varsel och även då var det upplärning. Liksom tisdagen och onsdagen.

Det är kul och trevligt att ha sällskap, men det är lite jobbigt att både utföra sitt jobb och samtidigt prata jobb och instruera. 


Igår var jag helt utmattad och idag är jag fortfarande lite trött. Men så himla skönt att vara ledig. I morgon och på söndag jobbar jag kväll igen. Och då tror jag att jag är ensam. Kommer vara skönt men också lite ... ensamt. 

På tisdag och onsdag är det tidiga pass igen, men nästa helg är jag ledig, så om inga sjukdomar dyker upp kommer jag vara typ långledig.

Idag ska jag städa lite (tror jag) inför helgen, och kanske skriva på manuset, vilket var länge sedan nu. 

Om det blir uppehåll ska jag orka mig ut en sväng, och så ska det tränas - 50 days challenge ... och nu försöker jag febrilt komma på vilken dag jag är på, men det minns jag inte. Men jag blir långsamt starkare och det är bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar