lördag 19 augusti 2023

Och jobb-helg!

Jag ska jobba även på måndag, i samma arbetslag! Kul! Efter det vet jag inte riktigt vad som händer men det löser sig.

Värre är att Word kräver att jag ska aktivera Microsoft 365 för att kunna fortsätta skriva och redigera och jag vet inte vilket inlogg det är, eller om vi ens har den versionen. Och maken är inte hemma och kan titta på det. Jag som hade tänkt skriva massor!

Kan visserligen behöva en skrivfri dag då jag fokuserar på idéer och manusets utveckling - och det går utmärkt att göra med papper och penna. 

Kan också behöva röja i arbetsrummet. Leta fram skrivbordet och skapa någon form av harmoni.

Finns en mängd andra sysslor som också behöver uträttas i det här hemmet och dess trädgård ... men jag var inställd på att skriva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar