lördag 26 augusti 2023

Riktig helg igen

Jag har jobbat tre dagar den här veckan och ska jobba hela nästa också. Det känns bra. Deltid, vilket känns ännu bättre. Helgen är alltid lite extra välkommen och lite extra skön när jag har jobb inbokat.

Kanske ska jag göra något i veckan som kommer, eller i veckan efter, som är helt nytt för mig och som känns oerhört spännande och kul. Jag hoppas verkligen att det blir av! Återkommer om det vid senare tillfälle. Har även en annan sak som också är spännande, men det är inte officiellt än.

Det här blev ju ett meningsfullt inlägg för er som läser! Men jag kommer att berätta så småningom. Alla närmast sörjande är inte informerade än. 

Och skrivandet är återupptaget, och de sega bitarna är bortklippta och utbytta till roligare scener. Kan bli bra detta. Kan också hända att det inte blir bra. Eller inte blir något alls. Men jag hoppas på ett färdigt manus så småningom - det är mitt mål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar