söndag 20 augusti 2023

Utan Word i antal dagar ...

Det var något med licensen och mitt inlogg som inte ville funka ... (maken som kan datorer hjälpte till på distans, men än har jag inte själva programmet igång, men det löser sig nog)

Så medan jag var utan mitt skrivredskap har jag ägnat tid åt att strukturera manuset: kikat på alla nerskrivna idéer och sammanställt dem, skrivit upp vilka kapitel och scener som ska skrivas och ungefär i vilken ordning ... so far so good. 

Vad är det som gör att jag en bit in i skrivandet drabbas av tvivel?

Är det normalt? Händer det alla andra också? Eller betyder det att jag insett att mitt manus är dåligt och mitt skrivande uselt?

Eller blir det skillnad den här gången? Kommer det äntligen att kännas bra hela vägen? Vågar jag hoppas? Hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar