lördag 27 januari 2024

Bättre men samtidigt ... nja

Igår satte jag alarm med jämna mellanrum för att få i mig vatten. Och det var tur det, för jag hade låtit det gå alldeles för lång tid annars. 

Jag drack och idag vaknade jag med helt annan känsla i kropp och framför allt huvud. Det kanske jag hade haft ändå, i och för sig ... men vatten är bra och jag har blivit rekommenderad att dricka mycket. Men missar ofta det.

Ska försöka hålla i drickandet även idag och se hur jag mår i morgon. 

Ska även försöka mota bort stressen som är en stor faktor till huvudvärk ... men det blir en extra anspänning när jag ska lära upp folk, vilket jag ska göra idag. Att dels utföra sitt jobb, dels prata om vad jag gör hela tiden gör att jobbet nästan dubblas. Men samtidigt är det kul! 

Nja:et berättar jag mer om vid ett senare tillfälle. Blir bra, det med, till slut. Hoppas jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar