fredag 5 januari 2024

Ledig!

Herregud vad skönt det är att vara lite "långledig" efter några ganska hektiska veckor. Det sliter rätt hårt att jobba skift. Jag har verkligen blivit gammal. Eller bara trött.

Tyvärr har det inte blivit lika många och långa promenader som jag hade planerat, men det kom halka och kyla ivägen. Visserligen köpte jag ett par Icebuggs häromdagen, men jag går inga långa svängar ändå. Får ta igen det när det blir barmark igen. Men en liten sväng i solskenet ska jag snart ta. 

I övrigt är det ganska stilla ... jag kör på med 50 days challenge och blir långsamt starkare. Med betoning på långsamt. Fast lite är bättre än inget.

Borde ta och röja arbetsrummet och tvättstugan också, när jag är ledig. Men nu skiner solen och snön gnistrar och då måste man passa på att gå ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar