torsdag 11 januari 2024

Magiskt just nu!

Vi har fått flera dagar nu med gnistrande rimfrost och det är så vackert så det knappt går att ta in!

Det finns risk att det kommer fler bilder ... får liksom inte nog, kan inte se mig mätt. Så vackert!

(Men jag längtar ändå efter barmark och torr asfalt.)


Träningen går bra. 50 days challenge har pågått sedan juldagen (orkar inte räkna just nu) med en dags paus pga svår huvudvärk. Jag kör ingen annan träning, utan bara (inte så bara!) de övningarna som ingår i utmaningen. Har jag berättat om den/dem? Får nog göra ett eget inlägg om det.


Jobbet går också bra. Lugn period just nu och det är skönt att hinna andas och slippa stressa sönder sig. Innan jul var inte roligt - vansinnigt mycket att göra och så stressigt att jag trodde att huvudet skulle gå sönder vissa dagar. 

 

Skrivandet går inte särskilt bra. Börjar tvivla starkt på mig själv och min förmåga. Fast jag vet att jag kan skriva, men fantasin sviker mig. Trist. Men det går att ta nya tag. Tror jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar