onsdag 9 december 2015

Mellandagar, eller lugnet före stormen?

Redaktören läser mitt manus just nu, och jag väntar på hennes synpunkter (eller sågningar?) för att börja stryka och skriva om ... Det kommer bli några hektiska veckor innan jag ska lämna in manuset till förläggaren.

Just nu är självförtroendet lite lågt. Men det kanske beror på att jag är rastlös.

Ska kanske ta och titta på bilderna, och bestämma vilka förlaget ska få använda sig av och vilka som kan passa bra i svartvitt.

(Det är inte så att det saknas saker att göra. Golv kan dammsugas, fönster putsas, skåp och lådor rensas. Och så vidare. Men jag väljer att vara lite otålig och rastlös istället.)


2 kommentarer:

  1. Du har blivit antagen? Vad roligt! Grattis! :D Såg titeln när jag läste bakåt lite, och jag gillar den!

    SvaraRadera