söndag 29 april 2018

Det händer lite grejer just nu

Inte så mycket på skrivfronten tyvärr, men snart kanske ... däremot på jobbfronten - jag har sagt upp mig.

London förra helgen var magiskt! Värmebölja och helt, helt underbart. Vackra fasader, underbart språk, massor av skratt och sköna upplevelser. Återkommer med bilder och redogörelse inom kort.

Träningsfronten går ganska bra också. Var på ett bodypump-pass i förmiddags vilket var jättejobbigt men oj så välbehövligt. Och så har jag spinnat varje onsdag i tre veckor. Tjoho! (Och nu åker jag säkert på världens förkylning bara för att jag skriver detta.)

Och vi är i den ljuvligaste av årstider.


1 kommentar:

  1. Härligt med lite flow! Bra du sagt upp dig då det inte var rätt för dig. Hoppas du har annat spännande i pipen.

    Londoninlägget ser jag fram emot. Små tips är alltid välkomna.

    SvaraRadera