fredag 30 september 2022

Sista september

(Jag har aldrig varit bra på bloggrubriker.)


Den här vackra soliga dagen vaknade jag med rejäl huvudvärk. Men det var grått och mulet när jag vaknade. Visserligen har jag vaknat med huvudvärk en hel vecka nu, men idag fick jag nog och kände att jag inte kan pressa mig ännu en dag, det går bara inte. Det känns som ett misslyckande att inte orka gå till jobbet. Och jag känner mig som en svikare. Men jag ska ta hand om mig ordentligt i helgen och förhoppningsvis komma tillbaka till jobbet med mer energi och arbetsglädje än jag haft på länge.


Ser ni hur fint vildvinet lyser i solen? Vet inte om bilden gör det rättvisa.


1 kommentar:

  1. Ta hand om sig! 🤍 Och apropå rubriken så är det inget fel på den, men jag kände lite likadant så jag har slutat med dem och använder mig bara av datum.

    SvaraRadera