söndag 4 juni 2023

Helgen v/s förra 10-0

Och då är den inte slut än!

Började med återkoppling i fredags, som fick det mesta av stressen och oron att bara försvinna. Jag kan inte gå in på vad och varför, men det kändes väldigt bra. Jag är medveten om att saker kan förändras snabbt, men åtminstone är helgen fredad och nästa vecka är kort och sedan kommer sista veckan. Det kommer bli bra.

I fredags blev det balkonghäng med två sköna tjejer, ett par glas bubbel och prat och skratt. Mysigt.

Igår lördag firade vi äldsta dottern som fyllde 24 år. Inget stort firande (hennes önskemål) men väldigt mysigt. 

Dagen till ära valde tvättmaskinen att gå sönder. Men den har ändå hållit i 15 år så det får väl vara godkänt. Och maken fixade en ny och idag har jag tvättat undan en del som blivit liggande när jag varit helt färdig efter jobbet. 

I morgon blir det nog lite trädgårdsfix igen. Kirskål ska grävas upp, högt kantgräs ska klippas och så ska några valda plantor få sig en liten blöta. Inget regn syns i väderappen så jag samlar allt spillvatten jag kan för att använda till mina krukor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar