fredag 12 februari 2010

Kom på en grej!

Jag sitter och oroar mig lite för att inte kunna koppla upp mig *svärfulaordöverTelia* - men jag kan ju faktiskt blogga via mobilen! Inläggen ser lite stympade ut bara och blir ibland fel (det är så satans små knappar att pricka rätt på!) Så något inlägg om dagen ska jag väl klara av att få iväg. Om inte hörs och ses vi om lite drygt en vecka.

Nu ska jag försöka fixa mina kläder. Borde gjort det för några dagar sedan. Men jag har sett till att mina gosebyxor är tvättade! Två par mysbyxor och rena trosor - sen klarar jag mig. Ja, bh och tröja är ju att föredra också. Och kofta och scarfes. Och träningskläder, thermobyxor, tjockjacka, mössa och vantar. Vinterkängor.

Herregud, jag har hur mycket som helst att fixa.

Får inte glömma Systemet och Apoteket på vägen bara.

Shit, nu blev det jobbigt. Bäst att sätta igång kanske? Så vad väntar jag på?
*njuter kaffe*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar