fredag 12 februari 2010

På väg!

Vi har lämnat hemmet och tagit en tur via Ica. Shoppinglistan är kvar
på köksön hemma. Suck. Glömde köpa bullar till fikan senare i
kväll. Och termosen har redan läckt lite. I mitt säte, javisst!

Nu ska vi till Nordstan och se till att makens klocka får ett batteri
i sig. Han var inne och hämtade klockan idag, som varit inlämnad för
just batteribyte. Och så har de missat just den detaljen,
naturligtvis! Dumma dumma Ur&Penn!

Jag ska springa till närmaste Steinbrenner och köpa fikabröd!

Jag kommer blogga tills vi lämnar landet om några timmar!

Oj. Nu var jag lite blond! Hörde att jag fick ett mail och tyckte det
var konstigt - jag har ju inte mailen igång!!?!?
Ett par sekunder senare inser jag att jag sitter och skriver mail
ju!!! Tyvärr hann jag inte tänka efter innan jag öppna munnen, men
jag bjuder på det!

Nu väntar vi alltså på maken. För att klockaffären inte gjorde det
de fick betalt för!

18 kommentarer:

  1. Ha nu en skön skidsemester!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Gafflan: Tack!
    Jag är nog i dina trakter nu tror jag.

    SvaraRadera
  3. Gafflan: Tack!
    Jag är nog i dina trakter nu tror jag.

    SvaraRadera
  4. Ska du vara ledig? På allvar? Finns sådant? Jag är så avundsjuk att jag håller på att smälta. Hoppas att du får det jätteskönt.

    SvaraRadera
  5. Nu är klockan 23.40 (info. ifall inte maken fick nya batteri) och ni är säkert framme?!
    Hoppas att resan gick bra och att ni nu snusar gott under täcket!

    SvaraRadera
  6. Det är ju själva fan att man inte ens kan lita på Ur&Penn! Ur led är tiden!
    Men nu är du nog i Norge och kan inte läsa detta...*snyft*

    SvaraRadera
  7. Trevliger helg önskar jag er! =)

    Kram!

    SvaraRadera
  8. HA DET SÅÅÅÅÅÅ UNDERBART!!!!!!

    SvaraRadera
  9. Hihi - härligt - dina inlägg får mej alltid så glad!!!! Kommer att sakna dom när ni är i Norge...
    Kram =O)

    SvaraRadera
  10. Men du fick tag i fikat??? Det viktigaste. Fika?

    Hoppas det och hoppas att resan blir jättejätteskön!

    SvaraRadera
  11. ha en skön ledighet nu ...
    och sänder dig en bamse kram på alla hjärtans dag

    SvaraRadera
  12. Förstår din frustration - jag tröstar mej med att det är avkoppling för mej att blogga...
    Ha en skön semester//Maria

    SvaraRadera
  13. önskar dig en toppen semester!

    SvaraRadera
  14. Ha nu en skön semester och bryt inga ben!!

    SvaraRadera
  15. Hoppas du har en skön skidsemester i Norge!

    SvaraRadera
  16. Nu ska Frun ha det alldeles underbart!

    SvaraRadera
  17. I min bloggsista står det
    att det var 4 dagar sedan du gjorde ett inlägg!!??
    Kommer väll aldrig hända igen!
    Jag sorterar blogglistan efter senast uppdaterade bloggen och Stort och smått brukar alltid ligga typ först/högst upp :)

    Hoppas ni alla har det mysigt där ni är !!!

    Kram
    Eva

    SvaraRadera