måndag 1 februari 2010

Sitter på en buss

Kors i taket, det kom en buss i morse. Trots att det kommit mängder
med snö i natt. Och ingen hade skottat min stig i skogen heller.
Bussen går riktigt långsamt nu och jag önskar att jag hade lagt in
musik i telefonens iPod,. Spotify funkar inte samtidigt som jag surfar
eller, som nu, mailar.
Det var nog allt jag hade att rapportera från mitt spännande liv!
Jo, jag kan berätta att jag sovit dåligt i natt igen. Hurra liksom.
När ska jag få min braiga sömn tillbaka?

4 kommentarer:

  1. Ja, det har nog annars varit en del kaos på vägarna nu på morgontimmarna.
    Vi var ute och åkte sent igår kväll, det snöade massor och folk kröp fram. Skönt att se att andra bilister också tar det lugnt! =)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. ...men räcker det inte med snö nu????? Va?
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Det är fullmånen. Som gör så du inte kan sova. Eller rättare sagt gravitationen, magnetismen. Det som gör ebb och flod. Någon berättade för mig men jag kommer bara ihåg hälften...fullmånens fel i alla fall.

    SvaraRadera
  4. Yvonne: Det är bra att de kör försiktigt ja!

    Gafflan: Man kan tycka det, men det är ju underbart vackert! Jag älskar snö!

    Mockapocka: Var det fullmåne i natt alltså? Trodde det var för någon vecka sen. Konstigt att den kan påverka.

    SvaraRadera