lördag 3 juli 2010

Härliga julikväll

Vi har varit och firat kusin som snart blir fyrtio. Himla trevligt! God mat och massor av dryck och trevligt umgänge.
Det är lite sällan man ses bara.

Jag fick storstryk av kusindotter (8 år) i rim-memo (memory). Hon var grym och jag sög hästba...(*stryk*) rejält! Jag skyller på att jag druckit en del alkohol.

Maken och jag sitter på balkongen med varsin telefån och slåss mot knotten, maken, inte jag eftersom jsg är överförfriskad. Och så lyssnar vi på hysterisk fiskmås som irrat sig hit ut. Och ett rådjur som skäller.

I morgon söndag. Tror ni inte jag glömde åka förbi Allum för att köpa present till älsklinssyster?! Jomenjävlavisst!

Får åka i morgom bitti. Eller hitta någit hemma... Hm... Hmmm.

2 kommentarer:

  1. Skål på dej o hoppas att du har haft det gott idag.

    SvaraRadera
  2. Haha! När vi kom till Varberg i onsdags, så hörde vi inte en enda mås! Dom var helt tysta! När vi kom hem däremot, väsnades dom för fullt!
    Vi har nog flyttat kusten inåt landet! =D

    Kramis!

    SvaraRadera