söndag 11 juli 2010

Kvällsdopp

Vi behövde svalka oss och åkte ner till "vår" sjö. Det var väldigt skönt. Passade på att ta med lite fika också.

Nu sitter jag i skuggan och njuter av de sköna vindarna, som faktiskt nästan ger lite svalka, iaf om man jämför med tidigare idag!

Senare ikväll blir det VM-final och kanske ett glas väl kylt vin. I morgon blir det att parkera oss på badplatsen i Virserum igen.

Livet är härligt när man har semester! Tror jag ska skriva en bestseller och ta livslångt ledigt!

5 kommentarer:

  1. Skriv en sån du :-) och sen vill jag veta hur du gjorde! ;-) Här är klockan 20.20 och vi har just kommit hem fån ännu ett "kvällsdopp" , så skönt! Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Samma tankar här, tänkte skriva en redig storsäljare nu under ledigheten men har hittills inte fått ner en enda rad. Skyller på solsting, undervätskning o alldeles för många glas rose.

    SvaraRadera
  3. Ja, skriv en sådan, absolut!

    Sitter också framför fotbollen med ett glas vin. Dock stirrar jag lite mer in i datorn än på TV:n ;)

    SvaraRadera
  4. Livslångt ledigt... Mmm det låter härligt!

    SvaraRadera
  5. Gör det! Jag lovar att köpa/läsa din bestseller!!! =)

    SvaraRadera