tisdag 20 juli 2010

Tack Blogspot!

Idag fick jag tillbaka två kommentarer! En från den 11:e och en från den 13:e (tror jag). De försvann väl då när det strulade så där mycket. Trevligt!

Idag tyckte jag att jeans och sneakers kunde vara skönt. Tills jag kom ut och kände att det var för varmt för jeans. Note to self: Kolla termometern.

Jag gick idag igen, sprang inte! Börjar likna en vana det här. Det är bra.

Men jag har sovit dåligt och drömt mycket. Drömde att jag tre gånger orsakade vattenläcka hos svärmor. Och att jag gick och åt på jättemycket smulpajdeg, tills det växte i munnen.

Måste ha kaffe. Starkt kaffe.

7 kommentarer:

  1. shit vilka drömmar! drick kaffe :)

    SvaraRadera
  2. Vattenläcka och svärmor var väl inget vidare, men smulpaj :-) i måttliga mängder...*visslar* Ha en bra dag, KRAM!

    SvaraRadera
  3. Köp dig en bok om drömtydning, ...svärmor och smulpajdeg =)

    SvaraRadera
  4. haloj.. jag fick tillbaka 5 kommentarer allt från April till nu...lite trist tycker man för dem som lämnat..

    SvaraRadera
  5. ...men oj... smulpaj deg är inte gott alls ju. Var den ogräddad också?
    Kanske var det kudden du stoppat i munnen???

    SvaraRadera
  6. Själv har jag inte haft byxor (läs jeans) sen i början av juni. Vill helst slippa det ytterligare en månad. Intressant med kommentarer som kommer tillbaka! Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  7. Ush vilken läskig dröm. Men samtidigt lite rolig. Pajdeg som växte i munnen. Hihi.

    Måste också få in någon rutin och börja gå. Duktig du är!

    SvaraRadera